De eerste saluut aan de Amerikaanse vlag werd in 1776 gegeven door de Nederlandse gouverneur op Sint Eustatius. Toch kennen weinig Nederlanders deze episode uit onze koloniale geschiedenis.
Anoniem stemmen is mogelijk. Registreer voor een profiel en score.
Welke Nederlandse astronaut verbleef in 2004 als eerste Nederlander voor een langere missie aan boord van het ISS?
🗳 28 stemmen